rum.herinhap.ru

L-carnitină (L-carnitină)

L-carnitinăL-carnitină sau L-carnitină (elkarnitin) - o substanță care este utilizat pentru arderea de grăsime în sala de fitness amator și profesional. În starea sa naturală este produsă de ficat de om. Cu toate acestea, acest lucru necesită o dietă de calitate echilibrată bogată în proteine ​​animale. Prin urmare, cei care tin dieta sunt adesea sfătuiți să utilizeze în plus L-carnitină în capsule sau ca o băutură.

Cuprins:


L-carnitină: Slimming COMENTARII ȘI PREȚUL

L-carnitină (L-carnitină)

Unii producători de suplimente alimentare cu carnitină promit pierderea in greutate de 5-6 kilograme pe lună, înăsprirea mușchii și crește vitalitatea. Judecând după răspunsurile celor care sunt în mod activ să o folosească, aceste promisiuni nu sunt departe de adevar.

Dar cât de mult Carnitină de droguri? Trebuie spus imediat că L-carnitină ca mijloc pentru pierderea in greutate poate fi costisitoare. Pe piața de astăzi sunt multe medicamente cu carnitină de la ieftin, care costa aproximativ 10 $ pe curs, la „elita“ de 50-100 USD și chiar mai mult. Din păcate, nu toți potențialii cumpărători știu exact cum să ia Carnitină pentru pierderea în greutate și dacă merită să faci.

L-carnitină SLĂBIRE: Recenzii

L-carnitină SLĂBIRE: WILL rezultatul?

Înainte de a cumpăra un alt „poate de dieta,“ să ne uităm la modul în care să opereze L-carnitină. Prea mulți producători prea conștiincioși publicitate susțin că această substanță este esențială pentru arderea de grăsime, și numai cei care sunt implicați în sport fără ea pur și simplu nu se poate face.

L-carnitină (L-carnitină)

De fapt, cantitatea minimă de carnitină, care este necesar pentru metabolismul normal al lipidelor este produs de către ficat, chiar dacă sunteți pe un regim alimentar strict. Studiile științifice care susțin eficacitatea L-carnitină pentru arderea de grăsime nu dovedește că, fără procesele din organism „nu va merge“.